مشاور افتخاری مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تعیین شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در حکمی، فرزند یکی از شهدای مدافع حرم استان را به عنوان مشاور افتخاری مدیرکل در امور کودک و نوجوان منصوب کرد.
 آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران  به مناسبت هفته کودک، با همراهی برخی از همکاران ستادی در منزل شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در ساری، حاضر شد و با تقدیم حکمی، سید احمد اسدی، فرزند شهید را به عنوان مشاور افتخاری مدیرکل در امور کودک و نوجوان منصوب کرد.
ولیپور  با بیان اینکه شهید اسدی به حسن خلق و استواری عقیده مشهور بودند، اظهار داشت: شهادت، لیاقت می خواهد و هیچ کس بهتر از خانواده های شهدا از کیفیت این لیاقت و شایستگی خبر ندارند، بنابراین با توجه به ویژگی هایی که در فرزند شهید سراغ داشتیم، اطمینان یافتیم که می تواند به عنوان مشاور در راستای ترویج ارزش ها در بین کودکان و نوجوانان به کمک اداره کل کتابخانه های عمومی بیاید.
وی با اشاره به بخش ویژه کودک در کتابخانه های عمومی، گفت: این بخش یک سرمایه بزرگ فرهنگی برای نهاد کتابخانه ها محسوب می شود و باید حداکثر تلاش و همت خود را برای بهره مندی از ظرفیت های آن به کار ببندیم که حضور فرزندان شهدای مدافع حرم به عنوان مشاوران مدیرکل، فرصت خوبی برای گسترش فعالیت های ارزشی در آن ایجاد می کند.
متن حکم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برای سید احمد اسدی، بدین شرح است:
با عنایت به درک عمیق شما از فرهنگ عاشورایی و حضور سبزتان در خط مقدم جبهه فرهنگی کودکان و نوجوانان انقلابی استان مازندران و ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید در قشر آینده ساز نظام جمهوری اسلامی ایران، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور افتخاری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در امور کودک و نوجوان منصوب می شوید.
امیدوارم مانند پدر شهیدتان که مظهر شجاعت، شهامت و ایستادگی بوده اند، در جبهه فرهنگی با سلاح علم و ایمان به فتح خاکریزهای فرهنگی پرداخته و به مدد غیبی پدر آسمانیتان، دریچه های جدیدی را به سمت دانش و پژوهش و توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید بگشایید و بتوانید با روح بزرگتان و برنامه محوری، گام های استواری برای ترویج کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان برداشته و جانی دوباره به بخش کودک کتابخانه های عمومی استان ببخشید.
 دکترارزو ولیپور خود فرزند شهید، شاعر و ازمدیران نخبه مازندران بوده که به دفعات رتبه های برتر مدیریتی درسطوح کشوری واستانی را کسب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا