اجرای طرح پایش و ارتقاء سلامت اعضای جهاددانشگاهی

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی خبر از اجرای طرح «پایش و ارتقاء سلامت اعضای جهاددانشگاهی» با هدف آگاه سازی اعضا از خطرات سلامت و ارایه راهکارهای شخصی سازی شده داد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی  با اشاره به اجرای طرح «پایش و ارتقاء سلامت اعضای جهاددانشگاهی» در سال جاری گفت: سلامت بزرگترین موهبت در زندگی و عاملی مهم در دستیابی به شادکامی و موفقیت است. توجه و حفظ سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی است که بر عهده تک تک افراد و نیز بر عهده گردانندگان امور جامعه است.

وی با تاکید بر این که در مسیر تندرستی و حفظ سلامت، آگاهی از وضعیت سلامت امری ضروری است، افزود: از این رو چندین دهه است که سازمان ها و موسسات پیشرو در سراسر جهان تلاش می کنند تا با ارزیابی دوره ای سلامت کارکنان در محل کار، گام موثری در حفظ سرمایه انسانی و ارتقاء آن بردارند.

آقاسیدی با بیان اینکه ارتقای شاخص های سلامت، یکی از اهداف حوزه زیربنایی در برنامه توسعه جهاددانشگاهی است گفت: معاونت پشتیبانی و منابع جهاددانشگاهی در نظر دارد با اجرای طرح “پایش و ارتقاء سلامت اعضای جهاد دانشگاهی” به این هدف ارزشمند جامه عمل بپوشاند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی پیرامون اهداف این طرح گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح سلامت و بهره وری اعضای جهاددانشگاهی از طریق آگاه کردن اعضا از خطرات سلامت و ارایه راهکارهای شخصی سازی شده است و به این منظور اعضا مورد معاینه و آزمایش قرار گرفته و متناسب با سن ایشان ارزیابی های پاراکلینیکی از ایشان به عمل خواهد آمد.

وی در رابطه زمان اجرای طرح تصریح کرد: این طرح هم زمان با هفته سلامت آغاز و طی 3 فاز در واحدهای سازمانی این نهاد در سراسر کشور با همکاری جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و با بهره گیری از متخصصان در رشته های پزشکی، روان شناسی، طب کار، فیزیک پزشکی و تغذیه اجرا می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا