همکاری سازمان پژوهش‌های علمی با دانشگاه علوم انتظامی امین برای رفع نیازهای فناورانه

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران همکاری با دانشگاه علوم انتظامی امین را با هدف رفع نیازهای فناورانه و ایمن‌سازی فراجا آغاز کرد.

به گزارش سیناپرس از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، سردار یاوری فرمانده دانشگاه جامع علوم انتظامی امین فراجا و هیات همراه در جهت ارائه نیازهای فناورانه و ایمن‌سازی فراجا از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ضمن تشریح رسالت سازمان در احصای نیازهای بخش‌های مختلف کشور و تلاش در رفع موانع موجود گفت: با توجه به وظایف ملی که بر عهده داریم آماده همکاری و تبادل فناوری مورد نیاز حافظان امنیت کشور هستیم.

حسن زمانیان به سابقه تعاملات و همکاری‌های این سازمان با نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات و پژوهشکده کشاورزی با پلیس همکاری داشته و پروژه‌های مختلفی را در دست اجرا دارند.

وی افزود: دو پژوهشکده جدید استحصال عناصر معدنی راهبردی و شیمی دارویی با هدف جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و تولید داروهای کمیاب به تازگی در سازمان راه‌اندازی شد و پژوهشکده‌های تراز اول سازمان با توجه به توانمندی‌های بالقوه موجود آماده هر گونه همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات کشور هستند.

سردار امیرحسین یاوری فرمانده دانشگاه جامع علوم انتظامی امین فراجا هم گفت: نیازهای فناورانه ما در زمینه عدم تلفات انسانی در ماموریت‌ها، ایمن‌سازی مکان پلیس، بالا بردن امنیت خودروهای پلیس و شخص پلیس است که امیدواریم در این زمینه‌ها بتوانیم تعاملات خوبی داشته باشیم.

در این جلسه مقرر شد تا در زمینه نیازهای حافظان امنیت پروژه‌هایی در موضوعات به کارگیری از هوش مصنوعی، ایمنی‌سازی محیط، کیوسک نگهبانی، لباس امنیتی، خودروهای ایمن و مجهز و ردیاب همکاری‌های لازم صورت گیرد.

سردار یاوری و هیات همراه از چند واحد فناور سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران که در زمینه تجهیزات و ماشین آلات فعالیت دارند بازدید کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا