انعقاد 182 قرارداد با سرمايه گذاران در شهركهاي صنعتي فيروزآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بيان اينكه در شهرستان فيروزآباد شهرك هاي صنعتي روزبدان، ميمند و ناحيه جايدشت ايجاد شده است گفت: در مجموع در اين اين شهرك ها و نواحي صنعتي، تعداد 182 قرارداد با سرمايه گذاران منعقد شده است.

به گزارش سینا پرس فارس، سيد مسعود عظيمي امروز، 4 اردیبهشت ماه در بازديد ميداني از شهرك ها و نواحي صنعتي شهرستان فيروزآباد با بيان اينكه هم اكنون شهرك هاي صنعتي روزبدان و ميمند فعال و آماده جذب سرمايه گذار است گفت: فعال سازي ناحيه صنعتي جايدشت نيز در برنامه قرار خواهد گرفت.

وي افزود: 55 واحد توليدي ،صنعتي بهره بردار با اشتغال 460 نفر نيز در شهرك هاي صنعتي فيروزآباد مشغول فعاليت هستند.

عظيمي با بيان اينكه شهرستان فيروزآباد به علت موقعيت جغرافيايي و قرارگيري در مسير محور مواصلاتي استان با پارس جنوبي از ظرفيت هاي مناسبي براي سرمايه گذاري برخوردار است گفت: توسعه اراضي شهرك هاي صنعتي اين منطقه با هدف بسترسازي براي استقرار صنايع در برنامه قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه در راستاي تكميل زيرساخت ها ، 5 پروژه با اعتبار 10ميليارد تومان در يك سال گذشته در شهرك هاي صنعتي روزبدان و ميمند انجام يا درحال انجام است، تصریح کرد: اين طرح ها شامل تكميل شبكه داخلي آب و فاضلاب و جدول گذاري و زيرسازي معابر در شهرك روزبدان و طرح هاي تكميل زيرسازي و شبكه داخلي آب در شهرك صنعتي ميمند است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اينكه واحدهاي صنعتي بزرگي در شهرك صنعتي ميمند در مرحله استقرار هستند و اين شهرك صنعتي افق درخشاني براي توسعه و تبديل شدن بعنوان يك قطب صنعتي دارد گفت: از واحدهاي صنعتي مطرحي كه هم اكنون مراحل پاياني ساخت و ساز را طي مي كند، دو واحد صنعتي توليد روغن پايه با سرمايه گذاري 100ميليارد تومان و اشتغال 60نفر انجام است كه نيمه نخست امسال به بهره برداري مي رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا