بیش از ۸ هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می دهند

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده در نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد ، ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در این دانشگاه گفت: بیش از ۸ هزار نفر عضو هیئت علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال انجام است.

به‌ گزارش سیناپرس از روابط‌ عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات اموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری مشاور وزیر علوم در این حوزه، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از 8 هزار عضو هیئت علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است، در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد و در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا