تولید و تجاری‌سازی محصول صنعتی CNC فرز سه محور چوب و فلز

به همت یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان، تولید و تجاری‌سازی محصول صنعتی CNC فرز سه محور چوب و فلز توسط شرکت مستقر در این مرکز رشد انجام شد.

 به گزارش سیناپرس از روابط‌عمومی وزارت علوم به نقل از مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان: شرکت «آرتا نوین ابزار مهراد» از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه، نمونه رومیزی با دقت و کیفیت بالا برای ایجاد بستر کارآفرینی تولید کرد.

سعید خداترس، مدیرعامل شرکت آرتا نوین ابزار مهراد، اظهار کرد: باتوجه‌به نیاز روزافزون بازار به دستگاه‌های CNC با کیفیت و قیمت مناسب و نظر به اینکه اکثر این دستگاه‌هایی که در بازار وجود دارند وارداتی هستند، این شرکت اقدام به طراحی و تولید نمونه‌ای بسیار با کیفیت اقدام نموده است. این دستگاه با دقت، کیفیت و رابط کاربری آسان خود می‌تواند به‌عنوان یک ابزار حیاتی در کارگاه‌های نیمه‌صنعتی عمل کند و به کسب‌وکارها کمک کند تا با استفاده از آن، بهبود و رونق بیشتری را تجربه کنند.

آرتا نوین ابزار مهراد اعلام کرد: این تلاش از سوی شرکت آرتا نوین ابزار مهراد همسو با شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است و نشان از توجه این واحد فناور به نیازهای بازار و تلاش برای ایجاد راهکارهای مناسب برای توسعه صنایع داخلی دارد.

وی در پایان گفت: هدف تولید این دستگاه از سوی شرکت ما برآوردن نیاز کارگاه‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی سبک از قبیل قالب‌سازی، دستگاه‌های تراش و صنایع چوبی بوده است. این دستگاه به‌عنوان یک ابزار حیاتی در صنایع مختلف عمل می‌کند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرایندهای تولید را بهبود بخشند و بازدهی بیشتری را تجربه کنند.

دکتر علی متولی، مدیر مرکز رشد در خصوص دستاورد این واحد فناور اظهار داشت: تولید دستگاه با کیفیت و دقت بالا که با رعایت استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید شده است، به کارگاه‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی سبک، ابزاری با کیفیت و قابلیت اطمینان ارائه می‌دهد که می‌توانند به بهبود و افزایش بهره‌وری این واحدها کمک کند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا