گفت‌گوی چهره به چهره فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی با رئیس گمرک

مرکز تعاملات بین‌الملل علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران، رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت‌های دانش بنیان صادراتی را برگزار می‌کند.

به گزارش سیناپرس از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این رویداد 12 اردیبهشت ماه با حضور رضوانی فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونان و مدیران کل ستادی گمرک به صورت چهره به چهره و با تعیین وقت قبلی در بازه‌های 10 دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود.

در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تجارت بین المللی می توانند برای استفاده از این خدمت درخواست خود را از طریق کریدور توسعه صادرات دانش بنیان به نشانیhttps://tesc.ir/service/24/1 حداکثر تا ساعت ۱۲ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری ثبت و ارسال کنند.

زمان اختصاصی حضور هر شرکت پس از دریافت درخواست ها براساس موضوع با مدیران عامل یا نماینده تام الاختیار معرفی شده شرکت، تنظیم خواهد شد.

زمان برگزاری جلسه، چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه و مکان گمرک جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان دکتر شهید بهشتی خواهد بود. فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 41186 داخلی 5214 و 5216 خانم محسنی و آقای اتراکی تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا