جشنواره زمستانه جهاددانشگاهی مازندران برگزار می شود

جشنواره زمستانه» یادواره دانشمند فقید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی» با همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، مهندس محمدرضا یوسفی مهر  رییس جهاددانشگاهی مازندران با اشاره به برگزاری «جشنواره زمستانه» گفت: با توجه به در پیش بودن 14 دی‌ماه سالگرد درگذشت استاد فقید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی و نیز ایام یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در زمستان سال جاری، جهاد دانشگاهی «جشنواره زمستانه» را برگزار می‌کند.
وی افزود: در این جشنواره که با جوایز و بن تخفیفات ویژه همراه است علاقه‌مندان می‌توانند از دوره‌های آموزشی در گروه‌های؛ علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و هنر بهره‌مند شوند.
رییس جهاددانشگاهی مازندران اظهار کرد: برای شرکت در «جشنواره زمستانه» علاقه‌مندان  تا 14 دی‌ماه مهلت دارند با تماس به شماره 33353520 و 33353521 و یا از طریق سامانه رویش Mazandaran.jdereg.ir در  جشنواره زمستانه جهاد دانشگاهی نام‌نویسی کنند.
وی افزود: شهروندان مازندرانی می‌توانند برای استقاده از بن تخفیف در دوره‌های آموزشی این جشنواره به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در شهرهای، بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل و تنکابن مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا