نگارخانه فردوسی جهاددانشگاهی میزبان نمایشگاه خوشنویسی «صحبت یار»

مسئول نگارخانه فردوسی گفت: اولین نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی گل جهان براتیان با عنوان «صحبت یار» در فرهنگسرای جهاددانشگاهی مشهد نیز در حال برگزاری است.

محمد سروقد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری اولین نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی گل جهان براتیان با عنوان «صحبت یار»، اظهار کرد: اولین نمایشگاه انفرادی خوشنویسی خانم گل‌جهان براتیان که هنرجوی دوره استادی خط نستعلیق هستند در حال برگزاری است. آثاری که در نگارخانه فردوسی به نمایش گذاشته شده حدود ۳۰ الی ۳۵ اثر است. نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی از اول تا پنجم اردیبهشت‌ماه به فعالیت خود نیز ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی «صحبت یار» در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی است و افراد می‌توانند به نگارخانه فردوسی واقع در فرهنگسرای جهاددانشگاهی به صورت رایگان مراجعه کنند.

مسئول نگارخانه فردوسی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو روز از برگزاری نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی خانم براتیان می‌گذرد با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان مواجه بوده‌ایم و تصور می‌کنم که در ادامه هم رضایت‌بخش باشد، زیرا تاکنون واکنش‌های بسیار خوبی از سوی افراد دریافت کردیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا