شتاب دانشگاه ها با بازتولید اندیشه‌های سعید ایران

رییس جهاددانشگاهی مازندران، گفت: بازتولید و ترویج تفکر زنده یاد کاظمی آشتیانی در فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی واحدهای سازمانی این نهاد و جامعه دانشگاهی، همچون شتابدهنده عمل می‌کند.

به گزارش سیناپرس از  روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، مهندس محمدرضا یوسفی مهر، رییس جهاددانشگاهی مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، گفت: جهاددانشگاهی برای رسیدن به پیشرفت و حرکت در مسیر تعالی نیازمند بازتولید اندیشه‌های ناب و والای زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است.

یوسفی مهر، افزود: بازتولید و ترویج تفکر دکتر کاظمی آشتیانی در فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی واحدهای سازمانی این نهاد و جامعه دانشگاهی، همچون شتابدهنده عمل می‌کند.

تربیت نیروی انسانی به سبک کاظمی آشتیانی 

رییس جهاددانشگاهی مازندران با تاکید بر اینکه دست یافتن به جایگاه علمی و معرفتی دانشمندانی همچون کاظمی آشتیانی‌، برای نخبگان و فرهیختگان این مرز و بوم قطعاً میسر است، اظهار کرد: همه ما از اعضا و کارکنان جهاددانشگاهی در هر مسئولیتی که هستیم باید در خط فکری زنده یاد کاظمی آشتیانی حرکت کنیم و مسئولان این نهاد انقلابی نیز در تربیت نیروی انسانی به سبک و روش این دانشمندِ جهادگر، عمل کنند.

وی تاکید کرد: پویش «سعید ایران»، اقدام هوشمندانه‌ای بود و توانست برای اولین بار این چهره شاخص را در گستره یک کشور به اقشار جوان و نخبه معرفی کند و زمینه جذب و فراهم کردن بستر حضور اندیشمندان را در این نهاد انقلابی به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا