۸۹ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های هرمزگان بستری هستند

دکتر فاطمه نوروزیان روزشنبه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سیر نزولی فوتی های کرونا در هرمزگان در هفته های اخیر، اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری تاکنون تنها یک مورد فوتی کرونا در استان ثبت شده و در مجموع از ابتدای دیماه تا ۱۷ همین ماه، ۱۰ روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان داشته ایم.

وی مجموع فوتی های کرونا در هرمزگان را ۹۶۹ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه با وجود کاهش فوتی های کرونا، شمار مبتلایان بستری در استان به دلیل بی توجهی برخی از مردم به پروتکلهای بهداشتی، در شبانه روز گذشته افزایش بیش از ۵۰ درصدی داشته است.

نورزیان تصریح کرد: اگرچه وضعیت استان هرمزگان هم اکنون از نظر شیوع و ابتلا به کرونا در رده بندی زرد رنگ (خطر کمتر) قرار گرفته ، اما این شرایط بسیار ناپایدار بوده و در صورت بی توجهی مردم به شیوه نامه های بهداشتی، باید منتظر اوج گیری دوباره کرونا در هرمزگان باشیم.

وی با تاکید بر مراجعه به هنگام افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی، گفت: مراجعه دیرهنگام می تواند فرصت طلایی برای درمان را از بین ببرد و افراد با علایم مشکوک شبیه آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیز باید هر چه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا