رونمایی از طرح دهکده گردشگری باغو هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از رونمایی از طرح دهکده گردشگری باغو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

محمد محسنی با اشاره به معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: فعالان بخش خصوصی استان در حوزه‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران و واحدهای پذیرایی و فعالان حوزه گردشگری با همراهی ۲۶ شهرداری شامل شهرداری‌های بندرعباس، پارسیان (گاوبندی)، رودان، جاسک، حاجی‌آباد، بندرلنگه، بندرکنگ، چارک، لمزان، بندر خمیر، رویدر، بندر پل، قشم، بندر لافت، سوزا، رمکان، طبل، میناب، تیرور، زهوکی، کرگان، بستک، کوهیچ، هنگوییه و جزیره هرمز به معرفی توانمندی‌های استان در حوزه گردشگری و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: در همین راستا فضایی به مساحت ۳۵۰ مترمربع و با المان‌های سنتی در سالن ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طراحی و اجراشده است.

او با اشاره به شعار هفدهمین نمایشگاه گردشگری با عنوان «گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» اظهار کرد: رونمایی از طرح دهکده گردشگری باغو از برنامه‌های جانبی این اداره‌کل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است.

محسنی ادامه داد: همچنین کانتر ویژه دفتر سرمایه‌گذاری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان را معرفی خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: برای معرفی آیین و میراث ناملموس هرمزگان نیز گروه‌های موسیقی و آیینی استان و همچنین چهره‌های هنری و فرهنگی در نمایشگاه به اجرای برنامه آیینی و سنتی و شاد و متنوع می‌پردازند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا