دوره انتقال تجربه فناوری در پارک هرمزگان

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ جلسه انتقال تجربه و فرایند کاری نظارت و ارزیابی واحدهای فناور را به درخواست پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار کرد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ جلسه انتقال تجربه و فرایند کاری نظارت و ارزیابی واحدهای فناور با توجه به درخواست پارک علم و فناوری هرمزگان برنامه‌ریزی و ۶ آذر ۱۴۰۲ به صورت مجازی و با حضور دکتر مریم حسنوند رییس اداره تجاری‌سازی و خدمات تخصصی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ، مهندس امیرفتاح ضیایی رئیس اداره پذیرش و ارزیابی شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس امیرفتاح ضیایی رئیس اداره پذیرش و ارزیابی شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، وظایف این واحد را برشمرد که از جمله آن می‌توان به پذیرش متقاضیان مراکز نوآوری و کارآفرینی، رشد و ترویج و توسعه کسب وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، پذیرش متقاضیان سامانه تعاملات، ارزیابی سالانه شرکت‌های عضو، ارزیابی محصولات و خدمات جدید، ارائه گزارش پیشرفت و وضعیت موجود فناوران، ارائه گواهینامه معافیت مالیاتی، صدور ابلاغیه پذیرش و یا عدم پذیرش، داوری اظهار‌نامه‌های ثبت اختراع، مشاوره در خصوص ثبت اختراع و…. اشاره کرد.

وی در ادامه از اهمیت جایگاه مدیریت پذیرش و ارزیابی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران صحبت کرد و افزود: فرایندهای پذیرش و ارزیابی فعالیت مرکز نوآوری و کارآفرینی، مرکز رشد و همچنین مرکز ترویج و توسعه کسب وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران توسط این مرکز انجام می‌شود.

مهندس ضیایی ضمن تشریح کامل برنامه‌های پارک علم و فناوری و بیان دقیق جایگاه مدیریت پذیرش و ارزیابی خاطر نشان کرد: کاربرگ‌ها و فرم‌های اولیه متقاضیان مرکز نوآوری و کارآفرینی و مرکز رشد از جنبه‌های فنی و کسب وکار بررسی شده و سپس در کارگروه بررسی نظرات داوران فنی و کسب و کار مطرح  و براساس شاخص‌های تعریف شده و مشخص امتیازدهی می‌شود و در نهایت در شورای پذیرش، نتیجه گیری نهایی جهت پذیرش و یا عدم پذیرش متقاضی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره پذیرش و ارزیابی شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، توضیحات جامعی از معیارهای پذیرش متقاضیان مراکز پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز ارائه داد و در بخش دوم جلسه به سوالات متخصصان پارک علم و فناوری هرمزگان پاسخ داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا