حمایت خانه صنعتکاران از تولید صادراتی

رئیس خانه صنعتکاران کشور گفت: خانه صنعتکاران از مجموعه‌های تولیدی صادراتمحور حمایت می‌کند.

علیرضا بنی‌هاشمی در نشست مشترک بسیج اصناف کشور و خانه صنعتکار کشور که با حضور رئیس خانه صنعتکاراستان هرمزگان در این استان برگزار شد، با اشاره به هم افزایی و همگرایی برای حل مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی و لزوم گفتگو در این خصوص، اظهار کرد: امیدوارم پیوند مجموعه بسیج و خانه صنعتکاران باعث باعث رفع بیشتر موانع تولید و حل مشکلات تولید کنندگان داخلی شود.

وی گفت: خانه صنعتکاران دارای پتانسیل مضاعفی در زمینه کمک به افزایش سهم بازار محصولات با کیفیت ایرانی در بازارهای صادراتی بخصوص در کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است و نیات داریم این ظرفیت ها را معرفی کرده و مجموعه‌های تولیدی صادرات محور را در همه حوزه ها حمایت کنیم.

رئیس خانه صنعتکاران کشور افزود: مهمترین اصل در حوزه صادرات محور آموزش تولید کننده در حوزه بسته بندی تولیدات با کیفیت ایرانی است و در این زمینه خانه صنعت کاران ایران توانایی و پتانسیل آموزش این حوزه را دارد و امید داریم با حمایت از تولید کنندگان داخلی باعث افزایش صادرات شویم

وی گفت : یکی از موضوعات مهم در زمینه کمک به تولیدکنندگان صادرات محور، آموزش و همراهی در ایجاد شبکه های مالی است که امیدواریم این مهم با توجه به تحریم ظالمانه غرب به شکلی فراگیرتر اجرایی کنیم.

بسیج تمام ظرفیت‌های خود را برای حفظ و تامین منافع ملی به کار خواهد گرفت

غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف کشور نیز با استقبال از طرح های خانه صنعتکاران گفت: با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید کنندگان داخلی و رفع موانع تولید همکاری دو حوزه بسیج اصناف و خانه صنعتکاران می تواند به عامل مهمی در راستای حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان شود.

وی تصریح کرد: حفظ منافع ملی کشور مهم‌ترین رسالت بسیج است و در این راستا بسیج تمام ظرفیت‌ها و توان خود در ابعاد گوناگون را به کار خواهد گرفت.

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه بسیج حمایت از تولید کنندگان و بخش خصوصی، فعالان اقتصادی را در دستور کار قرار داده، افزود: این مهم با هدف مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است، چرا که امروز امنیت اقتصادی کشور هدف اصلی دشمن و بدخواهان نظام و انقلاب است و باید از فعالان اقتصادی حمایت و دفاع کرد.

حسن‌پور گفت: یکی از برنامه‌هایی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام دنبال می‌کنند، از کار انداختن بخش خصوصی است که از داخل تهی کردن بخش خصوصی را با جدیت دنبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: بسیج از بخش خصوصی و تولید کنندگان امین و صالح به شدت حمایت می‌کند زیرا بر این باور است که بخش خصوصی بزرگراه تولید و تجارت و عامل رونق و شکوفایی اقتصاد است.

پتانسیل‌های آموزشی وحمایتی خانه صنعتکاران به تولیدکنندگان ارائه می‌شود

محمد پاینده رئیس خانه صنعتکاران استان هرمزگان نیز با استقبال از پیشنهادهای ارائه شده، گفت: در زمینه حمایت از تولید کنندگان صادرات محور، استان هرمزگان در حوزه های شیلاتی و کشاورزی می تواند اثر گذاری بیشتری در تجارت منطقه داشته باشد.

وی گفت: در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد تولید کنندگان هرمزگانی را از پتانسیل های آموزشی و حمایتی خانه صنعتکاران آگاه کرده و در جهت رفع موانع تولید و افزایش صادرات بخش خصوصی تلاش بیشتری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا