شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری البرز از مالیات معافند

 عطاالله ربانی در اختتامیه مسابقه هکاتون که در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد، گفت: همایش هکاتون برای اولین بار در پارک علم و فناوری البرز برگزار می‌شود تا بتوانیم استعدادها را شناسایی و ایده‌ها را به محصول و محصول را به ثروت تبدیل کنیم.وی تصریح کرد: حوزه آی تی و آی سی تی می‌تواند در کنار تولید ثروت به اشتغال زایی مناسب و پایدار به خصوص اشتغال جوانان تحصیلکرده‌ای که بخش زیادی از جامعه بیکار کشور را شامل می‌شوند کمک کند.

وی به مشکلات صنعت گران کشور به خصوص شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: مالیات زیاد، کمبود سرمایه و مشکلات ناشی از بیمه از جمله مهم ترین مشکلاتی است که سر راه صنعت گران کشور وجو دارد.

ربانی از رفع این مشکلات در پارک های علم و فناوری گفت و یادآور شد: دولت پارک های علم و فناوری را به این جهت طراحی کرده است که مشکلات ناشی از مالیات، بیمه و سرمایه برای شرکت‌های مستقر در پارک به حداقل ممکن کاهش یابد. رئیس پارک علم و فناوری البرز در پایان گفت: به همین جهت شرکت‌هایی که در پارک علم و فناوری البرز مستقر هستند، مشکلی در خصوص بیمه نداشته و از مالیات نیز معاف هستند و برای رفع معضل سرمایه نیز می‌توانند تسهیلات مناسبی دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا