رتبه نخست پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در سامانه جان

پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی رتبه نخست در سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) را در بین تمامی پارک‌های کشور کسب کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی گفت: در اجلاس روسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور که با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، پارک‌ علم و فناوری البرز با داشتن 413 محصول دانش بنیان و فناورانه به رتبه اول پارک های علم و فناوری سراسر کشور دست یافت.

مهندس عباسی با اشاره به راه اندازی سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) گفت: راه اندازی سامانه جان برای فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فراهم کردن حضور انجمن های علمی در پارک های علم و فناوری، دو اتفاق مهم در حوزه فناوری است که تاکنون در وزارت علوم انجام شده است و پارک علم و فناوری البرز با نقش آفرینی موثر در این سامانه مورد تشویق مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

رییس پارک علم و فناوری البرز درباره اهمیت سامانه جان، اظهار کرد: با راه اندازی سامانه «جان» شرکت‌های دانش‌بنیان محصولات خود را در این سامانه ارایه می‌کنند و با اتصال این سامانه به توانیران و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران)، واردات محصولات مشابه به میزان تولید داخل ممنوع می‌شود که اتفاق بسیار مهمی است.
وی افزود: پارک علم و فناوری البرز با ایجاد ساختارهای فناورانه، تقویت ارتباط و تعامل با صنایع، در سال های اخیر نقش مهمی در حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان ایفا کرده و توانسته به رتبه های خوب کشوری در زمینه فروش و صادرات و نیز تعداد شرکت های دانش بنیان دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا