با همکاری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی ؛
دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی برگزار می‌شود

دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی با همکاری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس سید مهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه معرفی جایزه سالانه‌ی هوش مصنوعی ایران(iAAA) در این رویداد صورت می گیرد، اظهار داشت: این جایزه ذیل طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و با همکاری ستاد علوم شناختی و مرکز ملی نقشه برداری مغز صورت می گیرد.

مهندس مهدوی در ادامه با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی و کاربرد آن در بخش های مختلف دولتی و بخش خصوصی به ویژه صنایع، تصریح کرد: فناوران و پژوهشگران در بخش های مختلف می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به این که این رویداد یک رویداد ملی در حوزه هوش مصنوعی است ، افزود: برندگان این جایزه می توانند از جوایز مادی و معنوی ویزه بنیاد ملی نخبگان کشور بهره مند شوند.

مهدوی تصریح کرد: جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA)، یک مسابقه از سری مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان (در قالب طرح شهید بابایی) است، که با هدف آموزش علاقمندان به این فناوری و پرورش این افراد درکشور، در نظر دارد طی یک فرایند مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش‌های لازم را به علاقمندان ارائه دهد و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه، مسائل واقعی را رفع نماید. تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز نقدی و غیر نقدی، می‌­توانند از ظرفیت‌­های جانبی فراهم شده نیز استفاده نمایند. وی افزود: تمام فناوران استان البرز در دو بخش دوره آموزشی و مسابقه ، با تخفیف 25 درصد می‌توانند در این رویداد شرکت نمایند،

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ و اطلاعات تماس ارائه می گرددو علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سایت https://iaaa.ai/ مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا