برگزاری کارگاه آموزشی دانش بنیان متناسب با ایده من در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

«کارگاه آموزشی دانش بنیان متناسب با ایده من» با موضوع چند و چون راه اندازی و تاسیس شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی دانش بنیان با موضوع چند و چون راه اندازی و تاسیس شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به این که مدرس این دوره مهندس مجید شمسی از اساتید مطرح در حوزه راه اندازی و تاسیس شرکت های دانش بنیان است گفت: این کارگاه از سری دورهای الزامی ویژه راه اندازی و تاسیس شرکت‌های فناور و دانش بنیان است و علاقمندان استقرار در پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری و نیز فناوران و دانش آموختگان نیز مدیران و کارشناسان حوزه استارت آپ ها می توانند در آن حضور یابند.

وی افزود: “کارگاه آموزشی دانش بنیان متناسب با ایده من” پنج شنبه 28 دیماه در سالن اشتراکی ایرسا در محل پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود و موضوعات مختلف مثل تامین مالی ، شروع و راه اندازی شرکت دانش بنیان و نیز انواع شرکت های دانش بنیان و … در این کارگاه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

فناوران محترم جهت شرکت در ورکشاپ فوق، به شماره درج شده در پوستر 09129513965 نام و نام خانوادگی و ادرس ایمیل خود را ارسال فرمایند و لینک جلسه نیم ساعت پیش از برگزاری نشست به صورت پیامک ارسال خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان می توانند با شماره های 09195318379 یا 02632869607 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا