جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوری نخبگان ایران

​​​​​​انتشار دستاوردهای علمی تمام واحدهای جهاددانشگاهی به مناسبت چهل ودومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی محقق شد. دراین راستا خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) این مهم را رسالت خود دانسته تا خدمات، دستاوردها و پژوهش‌های جهاد دانشگاهی د در راستای نوآوری  و خدمت به مردم را به طور مناسب معرفی کند.

 

رئیس پژوهشگاه ابن سینا از رفع مشکلات حوزه پزشکی با کمک هوش مصنوعی خبر داد و گفت: هوش مصنوعی کمک می کند تا بسیاری از فرایندهای تشخیصی و درمانی به ویژه در حوزه درمان ناباروری بهتر انتخاب و انجام شوند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان از راه اندازی خط تولید نیمه صنعتی عصاره گیری گیاه سیر تا پایان امسال خبر داد و گفت: پیگیر بحث نوآوری با استفاده از ظرفیت علمی نخبگان، دانشجویان و فارغ التحصیلان صاحب ایده دانشگاه های استان همدان هستیم.

معاون ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: جهاددانشگاهی با داشتن سبقه طولانی در حل مشکلات اساسی کشور از همان ابتدا مساله محور بوده و موضوع ها و چالش های کشور را برطرف کرده است.

رئیس مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا با اشاره بر ضرورت ایجاد مرکز رشد جامع تخصصی در جهاددانشگاهی گفت: اتفاق بسیار خوبی با اشتراک کاری میان تیم ریاست جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رقم می خورد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا