نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی باعث رشد استارتاپ ها می شود

شقایق بالندری مدیرعامل موسسه آرت بال در گفتگو با سیناپرس عنوان کرد: حوزه فعالیت ما تسکین به وسیله هنر است و آرت بال اولین شرکتی  است که در این زمینه به ثبت رسیده است. به‌واقع ما از هنر برای جلوگیری از استرس، اضطراب و رسیدن به آرامش و تقویت خلاقیت و از همه مهمتر برای پیشگیری از آلزایمر  استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در‌ این زمینه نیز تا به حال کلاس‌ ها، وبینارها و کارگاه های مختلفی داشتیم و‌ تسکین به وسیله هنر را به دیگران معرفی کردیم. تاکنون نیز ایده پردازی های مختلفی داشتیم که قوی ترین آن نیز دهکده سلامتی آرت بال است. همچنین طراحی سه بعدی آن انجام شده است و بناست تا در آن همین سه امر آرامش، خلاقیت، جلوگیری از استرس و آلزایمر  با بازی‌ های مختلف انجام دهیم.

او همچنین عنوان کرد: به واقع افراد پس از این که به دهکده سلامتی وارد می شوند نرون های مغزیشان تثبیط شده و سبب می‌شود مسیرهای مغزی جدیدی برای آن‌ ها ایجاد شود که باعث خلاقیت شده و همچنین از آلزایمر جلوگیری می شود.

شقایق بالندری در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه هایی چون نخستین نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی برای معرفی استارت آپ ها و فعالیت هایی که انجام می دهند، موثر است تا بتوانیم کارهای خود را به افراد بیشتری معرفی کنیم، چون معمولا شرکت‌ هایی در پارک ملی علوم فناوری نرم و صنایع فرهنگی حضور دارند که زمینه فعالیت آن ها خاص است. به عنوان نمونه حوزه فعالیت ما که در زمینه تسکین به وسیله هنر است برای افسردگی مفید بوده می تواند جایگزین قرص شود. استارت آپ های دیگر نیز کارهای خاص و خلاقانه انجام می دهند که کل کشور و همه مردم از آن آگاهی ندارند و چنین نمایشگاه هایی سبب معرفی بیشتر این فعالیت ها شده تا استارت آپ هایی که اثر بخشی بیشتری برای جامعه دارند هرچه بیشتر رشد کنند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا