آغاز همکاری پژوهشگاه علوم انسانی جهاددانشگاهی و دانشگاه لیسبون پرتغال

نخستین سمپوزیوم و کارگاه آموزشی بین‌المللی «بازآفرینی شهری و تحلیل راهبردهای فضایی» از سوی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی و با همکاری دانشگاه لیسبون، مرکز تحقیقات معماری، شهرسازی و طراحی (CIAUD) پرتغال و موسسه پرهام عمارت افرند، با حضور بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شد.
در همین زمینه، به همت گروه پژوهشی معماری و منظر شهری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات علوم اجتماعی جهاددانشگاهی و با هدف ایجاد شبکه‌ علمی تخصصی و تبادل دانش با دانشگاه‌ها و موسسات بین‌المللی، نشست مشترکی با نماینده‌ دانشگاه لیسبون پرتغال و مرکز تحقیقات معماری، شهرسازی و طراحی (CIAUD) در ۵ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در دفتر ریاست این پژوهشگاه برگزار شد.
دکتر ایرج فیضی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی در این نشست تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان پژوهشگاه در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و خدمات تخصصی، بستر مناسبی برای انجام کارهای مشترک وجود دارد.
بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات علوم اجتماعی جهاد دانشگاهی، هم‌چنین پروفسور فرانسیسکو سردورا ضمن تشکر از فرصت فراهم‌شده در سمپوزیوم و نشست مشترک، اظهار آمادگی کرد که در تمام سطوح پیشنهادی ظرفیت همکاری فراهم است؛ لذا مقرر شد این پژوهشگاه تفاهم‌نامه‌ای مشترک با دانشگاه لیسبون و CIAUD منعقد کند تا در ذیل آن سایر فعالیت‌ها تعریف شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا