همه مسافران پرواز ماهشهر سالم هستند

امیری نسب مدیر روابط عمومی فرمانداری ماهشهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هواپیمای شماره ۶۹۳۶ که ساعت ۶:۳۵ صبح امروز از تهران به مقصد بندرماهشهر پرواز کرد در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

او ادامه داد:  تیم های کارشناسی برای  بررسی علت این حادثه به محل اعزام شدند.

امیری نسب گفت:  مسافران این هواپیما  در سلامت کامل به سر می برند و همگی به فرودگاه بندر ماهشهر منتقل شدند.

 ابراهیم آریا زنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: هواپیمای شرکت کاسپین از باند منحرف شده و در جاده ماهشهر سربندر قرار گرفت.

او افزود: بال این هواپیما شکسته شده است. هواپيمای شرکت کاسپین ١٣٥ مسافر داشته است.

کمیته بحران  تشکیل شود

محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر گفت: با حضور در صحنه و بررسی علت حادثه، کمیته بحران در این رابطه تشکیل شده است.

او افزود: تیم کارشناسى بررسى سانحه نیز از تهران در حال اعزام به شهرستان هستند.

محور ماهشهر – سربندر مسدود است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور ماهشهر – سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری که صبح امروز رخ داد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او افزود:محور جایگزین ماهشهر_ جراحی_سربندر بوده و با پس از باز شدن محور ماهشهر_سربندر مراتب به اطلاع شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دو مصدوم سطحی ازاین پرواز ناموفق برجای ماند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: به علت خروج هواپیمای مسافربری شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر، دو نفر مصدوم شدند.

علی خدادادی افزود:دو فرد مصدوم که از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی این جمعیت به مرکز درمانی انتقال یافتند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا