افتتاح دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT۲۰۱۹ )

انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، «دهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش» را با همکاری یکدیگر برگزار می‌کنند. هدف از برگزاری این همایش، رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این زمینه و فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه‌ زمینه‌های مطرح شده در کنفرانس است.

علیرضا یاری دبیر دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات دانش در افتتاحیه این کنفرانس پیرامون مقالات رسیده گفت: مهلت ارسال مقالات برای این دوره کنفرانس اول آبان ماه به پایان رسید. نتایج داوری مقالات را دهم آذرماه ارائه دادیم و نسخه نهایی را ۲۰ آذر ماه اعلام کردیم. ۱۶۰ مقاله دریافت کردیم که ۸۴ مقاله پذیرفته شده که ۵۱ مقاله شفاهی بود و استقبال خوبی از کارگاه‌هایی که به این واسطه تشکیل شد به عمل آمد.

افتتاحیه این مراسم صبح سه شنبه با حضور ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران، نصرالله جهانگرد و وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. این کنفرانس ده دوره و سال است که با حضور اساتید دانشگاه، مسؤولان و فعالان حوزه ارتباطات و پژوهش برگزار می‌شود.

نخستین سری از کنفرانس‌های سالانه فناوری اطلاعات و دانش با نام اختصاری(IKT)  از سال ۱۳۸۲ کار خود را  آغاز کرد. هر کدام از این کنفرانس‌ها در دانشگاه‌های مختلف مانند دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، دانشگاه شاهرود، دانشگاه ارومیه، دانشگاه بوعلی­ سینا همدان و دانشگاه صنعتی­ امیرکبیر برگزار شده است.
این کنفرانس با برگزاری نزدیک به بیست کارگاه آموزشی و پنل عصر روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه به کار خود پایان خواهد داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا