برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا تقدیر می‌شوند

جواد بقایی، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در آستانه برگزاری اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: این  مراسم با حضور دانش‌آموزان برگزیده و خانواده‌های آنها سوم مرداد در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری جشنواره دانش آموزی ابن سینا تشویق و انگیزه بخشی بیشتر دانش آموزان نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و علمی و تقویت فرهنگ پژوهش در میان دانش‌آموزان است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا ادامه داد: این جشنواره تنها جشنواره آموزش محور در حوزه دانش‌آموزی به شمار می‌رود که در برخی محورها قبل از حضور در رویداد و رقابت، آموزش‌ها از طریق سامانه مجازی این جشنواره ارائه شده است.

بقایی با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شده است، گفت: دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از تمام نقاط کشور در این جشنواره شرکت کرده و در محورهای سمینار علمی، ماراتن برنامه‌نویسی، ماراتن محتوای دیجیتال، المپیاد، فیلم کوتاه، استارتاپ‌های دانش آموزی و …. به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در جشن اختتامیه، برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از  ۳۰۰ نفر از برگزیدگان در دوره چهارم جشنواره ملی ابن سینا انجام می‌گیرد و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا را که بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین سال ۹۹ برگزار می‌شود، خواهیم داشت.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، بقایی گفت: همچنین تقدیر از دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی و مدال‌آوران آنها که از طریق جشنواره ملی ابن سینا به موفقیت دست یافته‌اند، انجام می‌گیرد و دانش‌آموزانی که امسال به عنوان سفیران ابن سینا بخش قابل توجهی از برنامه را مدیریت و اجرا کردنئ نیز تقدیر خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا