4464 نفر از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدام می شوند

سید عزیز آشنا، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در نشست خبری تشریح جزئیات ششمین  امتحان فراگیر دستگاه های اجرایی کشور گفت: ثبت نام این آزمون از امروز آغاز شده است و داوطلبین فقط تا 9 بهمن ماه 1397 امکان ثبت نام و ویرایش پروفایل خود را دارند. تاریخ ثبت نام و ویرایش پروفایل تمدید نخواهد شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: تعداد 4 هزار و 464 نفر از طریق آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته و استخدام می شوند. داوطلبین لازم است دروس دانشگاهی ، سرفصل های مصوب وزارت علوم و اگر دیپلم هستند، دروس دبیرستانی را مطالعه کنند. منابع خارجی را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

 سید عزیز آشنا با اشاره به اینکه در این آزمون پذیرش دیپلمه هم دارند، گفت: سقف سنی برای دیپلمه ها حداقل 20  و حداکثر 25 سال، برای کاردانی حداکثر 30 سال، کارشناسی 35 سال، کارشناسی ارشد 40 سال و دکترا 45 سال است. تبصره هایی هم در دفترچه آزمون وجود دارد که داوطلبین می توانند آن را مطالعه کنند.

وی گفت: از تاریخ 13 اسفندماه 1397 داوطلبین می توانند کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند. در پذیرش نهایی 70 درصد نمره آزمون کتبی و 30 درصد مصاحبه اثرگذار خواهد بود. برای ایثارگران سهمیه 25 درصدی و 5 درصدی در نظر گرفته شده است. افراد ایثارگر با وارد کردن کد ملی خود می توانند سهمیه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورت عدم تایید کد توسط سامانه ایثارگران می توانند به بنیاد شهید مراجعه و پیگیری کنند.

وی  با اشاره به اینکه مجری این آزمون جهاد دانشگاهی است، گفت:  به موجب قانون ابلاغی در این آزمون پذیرش بومی نداریم. همه قوانین و ضوابط استخدامی از طریق مراجع قانونی تعیین و به مرکز مجری آزمون ابلاغ می شود. مرکز جهاد دانشگاهی هیچ تصمیمی در مورد ضوابط آزمون نمی گیرد و نمی تواند در خصوص آزمون هیچ گونه اعمال نظری داشته باشد.

 سید عزیز آشنا در پایان گفت: هر داوطلب می تواند فقط برای یک شغل درخواست دهد و یک دفترچه عمومی و یک دفترچه اختصاصی دریافت کند. برای هر شغل آخرین مدرک دریافتی ملاک است. بعد از آزمون اعلام کلید سوالات نداریم اما هر داوطلبی می تواند کارنامه خود را دریافت کند. به عنوان مجری آزمون هیچ کدام از سایت های مدعی ارائه سوالات آزمون را تائید نمی کنیم. داوطلبین با آرامش برای آزمون مطالعه کنند و به اطلاعاتی که در فضای مجازی و سایت هایی که مسئولیتی برای آزمون ندارند، توجهی نداشته باشند.

گزارش: عاطفه محمودی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا