لیگ جت‌پک سواری راه‌اندازی می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، در سال میلادی پیش‌رو، مسابقه خلبان‌ها با استفاده از "جت‌پک"(کوله جت) به حقیقت خواهد پیوست."جت‌پک"(کوله جت) را می‌توان کوله پشتی پرتابی یا کوله پشتی جهشی نامید که وسیله‌ای است که معمولا به پشت بسته می‌شود و توسط فشار گاز به پرواز درمی‌آید.

حال شرکت "JetPack Aviation" که اولین جت‌پک‌های تجاری را ساخت، در حال رقم زدن اتفاقی مهم در تاریخ خود است.این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۹ و برای اولین بار در تاریخ، لیگ مسابقات "جت‌پک" سواری را راه‌اندازی کند. 

شرکت " JetPack Aviation" برای تبلیغ این مسابقات یک ویدئو منتشر کرده است که در آن دو خلبان جت‌پک بر تن کرده و به پرواز درآمده‌اند.

این شرکت طی ۱۲ ماه گذشته آزمایشات متعددی را روی جت‌پک‌های خود انجام داده است تا ثابت کند که دو خلبان می‌توانند به طور همزمان جت‌پک را به تن کرده و بدون آسیب به یکدیگر، در نزدیکی هم در آسمان پرواز کنند.آزمایشات جت‌پک روی مواد خروجی از اگزوز محصول تمرکز داشته است و در بالای دریاچه‌ای در جنوب کالیفرنیا صورت گرفته است.

رئیس این شرکت که خود به شخصه آزمایش محصول را انجام داده است، اظهار کرد، ما توانستیم با استفاده از این جن‌پک در فاصله‌ای بسیار کم از هم و در یک سطح در آسمان پرواز کنیم.

این بار اولین بار در تاریخ است که دو جت‌پک با یکدیگر به پرواز درمی‌آیند.جت‌پک‌هایی که در مسابقات شرکت خواهند کرد قادر خواهند بود با سرعتی بیشتر از ۲۰۰ مایل بر ساعت پرواز کنند. رئیس "JetPack Aviation" در یک پرواز آزمایشی ۴ دقیقه‌ای تا ارتفاع ۳۰ متری بر فراز یک رودخانه در شرق لندن بالا رفت.

"JetPack Aviation" قصد دارد محصول خود را به عموم مردم بفروشد.جت‌پک فعلی با سوخت کار می‌کند و شرکت سازنده قصد دارد نسخه برقی آن را تولید کرده و با قیمت ۲۵۰ هزار دلار به فروش برساند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا