خودروهایی که به ایستگاه پایانی رسیدند

خداحافظی با برخی مدل‌های خودرو دلایل مختلفی دارند: گاهی اوقات مدل‌های جدیدتر و البته با امکانات پیشرفته‌تر جایگزین مدل‌های قدیمی می‌شوند؛ اما تولید و عرضه برخی مدل‌ها از ابتدا کار اشتباهی بوده و توقف فرآیند تولید، پایان دادن به یک تکرار یک اشتباه است. سال جدید میلادی، ایستگاه پایانی تولید برخی از این خودروها است:

کادیلاک ATS (Cadillac ATS)

نسخه سدان این خودرو با مدل سال 2018 عملا به پایان راه رسید، اما نسخه کوپه آن در سال 2019 تولید می‌شود. کارآیی بالا و رانندگی لذت‌بخش با کادیلاک ATS، این خودرو را در گروه سدان‌های اسپرت پرطرفدار قرار داده بود.

البته مصرف سوخت نسبتا بالا و صندلی‌های عقب نه‌چندان راحت، از جمله اصلی‌ترین ایرادهای این خودرو محسوب می‌شوند.

فورد تاروس (Ford Taurus)

اصلی‌ترین ایراد به سدان نسبتا بزرگ تاروس، فضای داخلی تنگ و فشرده این خودرو است. کنسول مرکزی این خودرو شباهت زیادی به خودروی گریت وال تولید چین دارد و به همین دلیل، فضای داخلی کوچک‌تر از سدان‌های متوسط است.

پنجره‌های کوچک و ستون‌های ضخیم، این حس فشردگی را افزایش داده و مشاهده را برای راننده دشوار می‌کند.

نیسان جوک (Nissan Juke)

خودروی نیسان جوک با ظاهر نسبتا جوان‌پسند به پایان راه رسیده و احتمالا تولید آن در سال 2019 متوقف می‌شود. اگرچه رانندگی با این خودرو لذت‌بخش است، اما فضای تنگ صندلی‌های عقب یکی از معایب این خودرو محسوب می‌شود.

فولکس واگن بیتل (Volkswagen Beetle)

خودروی محبوب و دوست‌داشتنی بسیاری از مردم جهان برای چند دهه نیز سرانجام به ایستگاه پایانی رسید. سال 2019 آخرین سال تولید بیتل اعلام شده است.

 

مترجم: معصومه سوهانی

منبع: consumerreports

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا