آرزوی ما به عنوان معلم،اشتغال مناسب دانشجویان است

در این مراسم دکتر عیسی منصوری-معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمدرضا پورعابدی-معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی، دکتر سید سعید هاشمی_رییس دانشگاه علم و فرهنگ و معاونین این دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدای مراسم دکتر سید سعید هاشمی گفت: مجموعه دانشگاه علم و فرهنگ در راستای توسعه پژوهش وظایفی دارد و افق چشم اندازی تعریف کرده است تا به دانشگاه نسل سوم برسد . در این راستا وابستگی به جهاددانشگاهی و دسترسی به پتانسیل ها و ظرفیت های جهادی می تواند نقطه روشن و مثبتی برای پژوهشگران مجموعه ما باشد.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های جهاد دانشگاهی به خوبی استفاده کنیم و در اهداف برنامه توسعه دانشگاهی مان در حوزه پژوهش ازاین امکانات و پتانسیل ها بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: آرزویی که ما به عنوان یک معلم دنبالش هستیم اشتغال مناسب دانشجویان است. امیدواریم بتوانیم دغدغه و شعار هوشمندانه‌ ریاست قبلی دانشگاه ،دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو برای حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را با برنامه توسعه ای که تدوین کرده ایم،ادامه دهیم.

درادامه این مراسم دکتر محمدرضا پورعابدی -معاون پژوهش جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در جهاد این است که چالش ها و مشکلات پژوهشی در کشور را رصد کنیم و آن را به دست پژوهشگران مان بسپاریم.در ادامه زمانی که به خدمت و فناوری رسیدیم آن را به مراکز خدمات تخصصی‌مان برسانیم تا بتوانیم از فناوری و دانش نهایی استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: درنهایت نیز می توانیم به سه طریق ایده و فناوری را از بدنه جهاد جدا کره و وارد بطن جامعه کنیم. در روش اول دانش فناوری را می فروشیم در روش دوم حق لیسانسش را می فروشیم و خریدار،درصدی را به جهاددانشگاهی می دهد . در روش سوم نیز دانش را در شرکت های دانش بنیان به کار می گیرند و سهم جهاددانشگاهی به ارزشی است که آن دانش آورده و هیات علمی های ما به طرق مختلف سهامداران این شرکت ها خواهند بود.

معاون پژوهش جهاددانشگاهی افزود:امیدواریم با گستردگی فعالیت و ظرفیت های خوبی که در دانشگاه وجود دارد و برند خوب و پشتوانه جهاددانشگاهی،توفیق روز افزونی برای همه پژوهشگران و فناوران در این مجموعه ایجاد شود.

درادامه مراسم دکتر عیسی منصوری- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر علیرضا آقابابایی- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ گزارش هایی ارائه دادند.

درپایان این مراسم «دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو» به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه علم و فرهنگ و «دانشکده علوم گردشگری» به ریاست «دکتر منوچهر جهانیان» به عنوان دانشکده برتر این دانشگاه معرفی شدند. همچنین،«دکتر حسین پرستش» به عنوان پژوهشگر برتر «دانشکده فنی- مهندسی»، «دکتر علی اصغر میرزایی مهر» به عنوان «پژوهشگر برتر دانشکده هنر و معماری»، «دکتر حسین بهاروند» به عنوان پژوهشگر برتر «دانشکده علوم و فناوری های نوین زیستی» و «دکتر جواد حسین زاده» به عنوان پژوهشگر برتر «دانشکده علوم انسانی» دانشگاه علم و فرهنگ برگزیده و معرفی شدند.

گزارش: فرگل غفاری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا