رونمایی از هوندا پاسپورت مدل ۲۰۱۹

هوندا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از کراس اور جدیدی رونمایی کرد که البته نام جدیدی ندارد. این خودروی جدید هوندا پاسپورت Passport نام دارد ولی نباید آن را با هوندا پاسپورت که دهه ۱۹۹۰ به بازار عرضه می شد اشتباه گرفت؛ چون هوندا پاسپورت قدیمی در حقیقت نسخه ای از ایسوزو Rodeo بود.

این بار هوندا محصولی کاملا جدید را بر اساس تقاضای بالای بازار برای خودروهای شاسی بلند تولید کرده است. مراحل توسعه و طراحی پاسپورت جدید در آمریکای شمالی انجام شده اند. تولید این خودرو نیز در کارخانه هوندا در شهر لینکلن در ایالت آلاباما انجام خواهد شد. زمان عرضه به بازار هوندا پاسپورت جدید سال ۲۰۱۹ است ولی فعلا می توان با مراجعه به نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۸ این کراس اور را از نزدیک دید.

پاسپورت جدید یک کراس اور سایز متوسط ۵ نفره است که بین مدل CR-V و مدل بزرگ هشت نفره ی پایلوت قرار می گیرد. زیر کاپوت این خودرو شاهد استفاده از یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر V شکل با قدرت ۲۸۰ اسب بخار هستیم که نیروی آن به صورت استاندارد با یک جعبه دنده ۹ سرعته خودکار به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند. همان طور که می توان انتظار داشت، هوندا با سیستم چهارچرخ محرک i-VTM4 نیز به بازار عرضه خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا