هیات مدیره کنونی صندوق ذخیره فرهنگیان مورد وثوق است

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، علی الهیار ترکمن در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره موسسه و شرکت‌های تابعه موسسه این صندوق با اشاره به فعالیت‌های مثبت هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان در طول دو سال اخیر، افزود: در راستای تکمیل این تیم، 2 نفر دیگر به اعضای هیات امنا اضافه می‌شود که در اساسنامه موسسه پیش‌بینی شده است.
وی تصریح کرد: وظیفه صندوق ذخیره فرهنگیان بسیار خطیر است زیرا معلمان ما با امید به سودآوری برای آینده خود، اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق کرده‌اند و این مساله با تلاش و پشتکار مدیران حاضر در این نهاد اقتصادی، تحقق پیدا می‌کند.
الهیار ترکمن با اشاره به دیدگاه وزیر آموزش و پرورش در جایگاه ریاست هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در اساسنامه موسسه افزود: بطحایی معتقد است تعداد افرادی که در هیات مدیره و یا هیات امنا هستند باید کامل شوند که در این راستا دو نفر به ترکیب قبلی هیات مدیره اضافه شده و این تعداد به 7 نفر می‌رسد و هیچ اتفاق خاص دیگری نیفتاده است. 
نایب رئیس هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین با اشاره به لزوم تعامل هرچه بیشتر موسسه و وزارتخانه افزود: وزارت آموزش و پرورش دارای ظرفیت‌های فراوانی است که شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانند با بهره‌گیری از آنها، ضمن ارائه خدمات شایسته، از سود مناسبی برخوردار شوند که در نهایت به فرهنگیان باز می‌گردد.
وی با بیان اینکه همچنین می‌توانیم طرح مشترکی برای ارتقای رفاه فرهنگیان ایجاد کنیم، وضعیت فعلی موسسه و چشم‌انداز سودآوری و سرمایه‌گذاری صندوق را مایه امیدواری فرهنگیان عضو دانست و یادآور شد: با درایت و تلاشی که در صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد، اقدامات در راستای سودآوری پایدار و اعتمادسازی صورت گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا