چاقی شهروندان کنترل می شود

 در راستای ترویج سبک زندگی سالم در میان شهروندان و ارائه خدمات سلامت تغذیه و براساس لزوم همکاری و تعامل سازنده با سازمان‌های دولتی و خصوصی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با شهرداری منطقه ۲ تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

همکاری مشترک بین شهرداری منطقه دو و "انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور" با موضوع انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به منظور ارتقاء سطح بهداشت، تغذیه سالم، سبک زندگی و خود مراقبتی در سطح مدارس، خانواده و محلات منطقه ۲ آغازشد.

در این رابطه، دکتر هدایت حسینی رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به ضرورت همکاری انستیتو با دیگرسازمان‌ها، گفت: منطقه ۲ شهرداری تهران با توجه به حضور و همکاری انستیتو تغذیه با شهرداری به منطقه غذا و تغذیه سالم تهران تبدیل می‌شود.

حسینی افزود: اجرای طرح ویژه تغذیه سالم در منطقه ۲ به عنوان پایلوت شهر تهران با مشارکت شهرداری منطقه دو آغاز می‌شود و مشارکت در طرح خودمراقبتی با رویکرد کنترل اضافه وزن و چاقی شهروندان، آموزش تخصصی نیروهای حوزه سلامت در سطح منطقه ۲ توسط اساتید مرکز، اجرای نظارت طرح بوفه سالم در مدارس سبز منطقه و غیره از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

شهرداری منطقه دو نیزدر خصوص به‌سازی و زیبا سازی فضاهای  انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور متعهد به همکاری و مساعدت شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا