حوزه پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی حرکت پرشتابی دارد

به گزارش سیناپرس، احمد شریفی زاده در حاشیه سفر به خراسان جنوبی و بازدید از مراکز جهاددانشگاهی استان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از وظایف معاونت هماهنگی سازمان مرکزی رسیدگی به واحدها است که برای این امر لازم است تا از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های موجود هر واحد کسب اطلاع و در راستای توسعه پایدار آنها کمک کنیم.

وی افزود: واحدهای استانی مزیت‌های ویژه‌ای در اختیارشان است که یکی از این مزیت‌ها استفاده از همکاری بین واحدی است که می‌توانند با بهره‌گیری از این مزیت موجب افزایش و باروری جهاددانشگاهی در استانشان باشند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور با اشاره به سفر به خراسان جنوبی و بازدید ار مراکز مختلف جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: در این سفر از نزدیک فعالیت‌های ارزشمند جهاددانشگاهی را مشاهده کردیم.

شریفی زاده با اشاره به اینکه توسعه روز افزون این مجموعه درحوزه پژوهشی به خوبی قابل رویت بود، ادامه داد: با توجه به وجود همفکری، همدلی و همکاری ویژه در بین رئیس و همکاران این واحد حوزه پژوهشی با شتاب رو به جلو در حال حرکت است که در مقایسه با گذشته تفاوت‌های بسیاری از لحاظ کیفی و کمی شاهد هستیم.

وی یادآور شد: این مجموعه ارتباط خوبی با مجموعه دانشگاه و مسئولین استان داشته که استفاده از این فرصت‌ها و مزیت‌ها تحقق فعالیت‌ها را بیش از پیش فراهم کرده است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور اضافه کرد: در راستای اشتغال فراگیر، طرح ملی الگوی توسعه مشاغل خانگی در حال انجام است که خراسان جنوبی به عنوان یکی از 9 استان پایلوت با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

شریفی زاده افزود: در این بازدید نکات همکاران و گزارشات در موضوع‌های مختلف را شنیدیم و همواره تاکید ما بر این بوده که رفع مشکلات را به عنوان وظیفه در دفتر مرکزی دنبال و تسهیل‌گری که ظیفه اصلی ما است را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه ششم برای هر واحدی تعریف شده که در راستای این برنامه بخشی که بر عهده دفتر مرکزی است تحقق می‌یابد و در حد معقول و بنا به قول‌های داده شده آنچه در امکان دفتر مرکزی باشد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شریفی زاده اظهارکرد: خراسان جنوبی نیز به عنوان استان‌های محروم شناخته و بودجه محرومیت زدایی و امکان استفاده متوازن از توسعه کشور برای آن تعریف شده که فرصتی فراهم کرده تا از امکانات استانداری نیز استفاده شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا