دومین همایش ملی غشا و فرایندهای غشایی برگزار می شود

دبیر دومین همایش ملی غشا و فرآیندهای غشایی در گفت و گو با ایرنا گفت:در این همایش از صاحبنظران،اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور، دانشجویان و تعدادی از سازمان های دولتی و غیر دولتی که در حوزه تولید و مصرف غشا و تجهیزات غشایی فعالیت دارند شرکت می کنند.

مسعود کمبرانی افزود:در این همایش دو روزه که در دانشگاه تهران برگزار می شود، علاوه بر ارائه مقالات علمی، چند نشست تخصصی و نمایشگاه جانبی نیز فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: غشا و فرایندهای غشایی با توجه به مزایای قابل توجه اعم از کاهش هزینه های سرمایه گذاری، کاهش مصرف انرژی و بهبود کیفیت محصولات، مورد توجه مراکز تحقیقاتی، شرکت های تولیدی در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نیروگاه ها و تصفیه خانه های پساب قرار گرفته است. 

کمبرانی افزود: با توجه به گسترش کاربرد غشاهای جداسازی مایعات و گازها، تحقیقات گسترده ای با رویکرد بهبود ساختار و عملکرد در حال انجام است. 

وی یادآور شد: در کشور ما با توجه به اهمیت و جایگاه صنایع بهره بردار فرایندهای غشایی، پژوهش در این بخش مورد توجه قرار گرفته و نتایج آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی منتشر می شود.

علاقمندان برای حضور در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش به آدرسwww.iranmembrane.ir مراجعه کنند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا