ریاضی را بازی کنید

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،این مرکز به مناسبت زادروز ریاضی‎دان موفق ایرانی، مریم میرزاخانی (22 اردیبهشت) و بزرگداشت عمر خیام (28 اردیبهشت) و نیز همزمانی با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، یک رویداد 5 روزه خانوادگی با نام «از میرزاخانی تا خیام» برگزار می‎کند.
در این رویداد خانوادگی که از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاهی موزه علوم به نشانی خیابان امام، خیابان سی تیر برگزار می‎شود، مخاطبان با اجرای بازی‎های فکری-منطقی، بازی‎های ساختنی (چند نفره و خانوادگی)، حل معما، حضور در جُنگ ریاضی و بازدید از گالری‎های نورشناسی و مرکز علم لحظات شیرین و متفاوتی را تجربه خواهند کرد و از یادگیری در کنار خانواده لذت خواهند برد.
این رویداد جذاب علمی از تاریخ شروع، هر روز در سه سانس در ساعت‌های 9، 11 و 14 برگزار خواهد شد و هزینه ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان 10 هزار تومان است.
دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های علاقه‌مند جهت حضور در این رویداد علمی ‌می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده به نمایشگاه موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان امام، خیابان سی تیر، بعد از موزه ملی باستان مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88914934 داخلی 7720 یا 09396717587 تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا