بارش ها در کشور تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،مسعود حقیقت افزود: نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز هم در جنوب غرب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز و دامنه های زاگرس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی مناطق احتمال تگرگ خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: شدت بارش امروز در استان های لرستان، شرق ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شمال خوزستان، قزوین، البرز و تهران خواهد بود که در برخی از مناطق این استان ها می تواند با وزش باد شدید همراه باشد.
حقیقت ادامه داد: به کشاورزان این استان ها توصیه می شود به علت وزش باد شدید از سازه های گلخانه ای و آبیاری تحت فشار مزارع مراقبت کنند.
وی گفت: فردا پنج شنبه این سامانه در بیشتر مناطق کشور فعال است , در مناطق شرق کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی افزود: جمعه بارش ها در مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور ادامه دارد که شدت بارش ها در خراسان رضوی و شمالی خواهد بود.
وی اظهار داشت: این سامانه تا اوایل هفته آینده در کشور فعال است و به تدریج به سمت شرق حرکت می کند بنابراین تا هفته آینده کشور بارش های پراکنده خواهد داشت.

 گرمترین و سردترین نقاط کشور/ وضعیت تهران
حقیقت گفت: روز گذشته عسلویه، رودان در استان هرمزگان، لامرد استان فارس، پارسیان در استان هرمزگان و برازجان در استان بوشهر با دمای 44 گرمترین و صبح امروز چالدران در استان آذربایجان غربی با 3 درجه بالای صفر خنک ترین نقاط کشور بودند.
وی اظهار داشت: بیشینه دمای تهران روز گذشته به 29 درجه رسید و صبح امروز کمینه دما در پایتخت 17 درجه بود که تا اخر روز در حدود همین دما باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد: امروز (چهارشنبه) بارش در تهران خوب خواهد بود و فردا نیز در برخی ساعات احتمال رگبار را در پایتخت انتظار داریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا