اعلام آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی

 براساس این گزارش کلیه پژوهشگران و صاحبنظران علاقمند می‌توانند تا 14 مردادماه 1394 مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران  به آدرس www.iscconferences.ir/usc ارسال نمایند.نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران همزمان با «نخستین نمایشگاه توانمندی های تبلیغات کشور (IranAdEx2015)» توسط دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) برگزار خواهد شد. معرفی «برندساز برتر سال» و «خلاقانه‌ترین تبلیغات محیطی» از دیگر برنامه‌های جانبی این کنفرانس خواهد بود.

به گفته دکتر فواد نجم الدین،از اعضاي شوراي سياست گذاري کنفرانس، تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی»، «تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار»، «اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی»، «تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری»، «تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی» و «ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی» به عنوان محورهای اصلی کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران  تعیین شده اند.

 

دکتر نجم الدین چند گروه را از جمله مخاطبان کنفرانس ملی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود: پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشكده ها، پژوهشگاه‌ها و انجمن‌هاي علمي مرتبط ،سياستگذاران حوزه‌هاي مرتبط اعم از مديران فرهنگي، شهري، هنري، اجتماعي و تجارت كشور واصناف اعم از انجمن‌هاي صنفي مرتبط، كانون‌ها و شركت‌هاي تبليغاتي و شركت‌ها و سازمان‌ها و برندهاي تبليغ دهنده از اصلی ترین مخاطبان کنفرانس هستند.

وی همچنین به نشست تخصصی که در همین زمینه به زودی برگزار می شود اشاره و تاکید کرد:این نشست تخصصی به عنوان مقدمه ای بر کنفرانس و به منظور ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت آن با حضور سیاستگذاران، صاحبنظران و اندیشمندان حوزه‌های مرتبط 30 اردیبهشت  ماه جاری توسط دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می گردد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا