ارتقاء و تثبیت برند کارفرمایی

دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران در گفتگو با خبرنگار سیناپرس در رابطه با اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ایجاد رقابت در حوزه بازار کار و منابع انسانی و همچنین معرفی مشاغل و موقعیت های شغلی شرکت هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند، علاوه براین ارتقاء و تثبیت برند کارفرمایی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
دکتر سعید سمیعی در رابطه با تاثیر برگزاری چنین نمایشگاه هایی گفت: البته نمایشگاه هایی می توانند موثر واقع شوند که با موفقیت برگزار ‌شوند. چنین نمایشگاه هایی می توانند فاصله بین کارفرما و کارجو را به حداقل برسانند و شرایطی را فراهم کنند که کارفرما و کارجو به صورت رودررو و مستقیم باهم صحبت کنند.
وی افزود: در چنین شرایطی کارجویان متوجه می شوند کارفرمایان چه تخصصی مورد نیازشان بوده و چه چیزی از کارجویان میخواهند و از سوی دیگر کارفرمایان هم با یکدیگر و شرکت های مختلف آشنا شده و در می یابند تخصص و مهارت های کارجویان در چه حد و حدودی است.
سمیعی با ابراز امیدواری از موفقیت برگزاری این نمایشگاه، تشریح کرد: باتوجه به استقبال خوب برندها و شرکت‌های داخلی و خارجی نسبت به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کار ایران و با توجه به اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است، پیش بینی می شود برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ثمرات فراوانی را برای کشور، برندها و شرکت‌های شرکت کننده و کارفرمایان و کارجویان به همراه داشته باشد.

براساس این گزارش، نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران(ایران جابکس)، از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه با حضور شرکت های ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

گزارش: هانیه حقیقی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا