اپل با همکاری ال جی آیفون تاشو می سازد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اپل تا به حال پتنت های زیادی در مورد صفحه نمایش انعطاف پذیر به ثبت رسانده و به نظر می رسد طرح های مفهومی که از آیفون با نمایشگر تاشو تا به حال منتشر می شد، به زودی به واقعیت می پیوندد.

آقای مریل لینچ (Merril Lynch)، تحلیلگر اقتصادی یکی از بانک های آمریکا در این باره گفت:

مسئولان اپل در حال مذاکره با تولید کنندگان هستند تا آیفون با نمایشگر تاشو را در سال 2020 معرفی کنند. ما معتقد هستیم که این محصول، جایگزین تبلت ها می شود.

Wamsi Mohan یکی دیگر از تحلیلگران نیز معتقد است که آیفون های 2018 دارای تغییرات خاصی نسبت به نسل پیشین خود نخواهند بود و تنها با سایزهای مختلف عرضه می شوند.

در ماه اکتبر سال 2017 گزارشی به زبان کره ای انتشار یافت که در آن، به ارائه آیفون با نمایشگر تاشو در سال 2020 اشاره شده بود. در متن خبر آمده بود که اپل فشار زیادی روی کمپانی ال جی آورده تا تولید نمایشگر OLED انعطاف پذیر را در دستور کار خود قرار دهد. بد نیست بدانید که آیفون X از نمایشگر منعطف (flexible) بهره مند است، اما موضوع این مطلب به صفحه نمایش تاشو (foldable) اشاره دارد. به همین دلیل مسئولان ال جی یک تیم متخصص را روی این پروژه متمرکز کرده اند تا بر اساس زمان بندی اپل، آیفون با نمایشگر تاشو در سال 2020 رونمایی شود.

برای افرادی که در زمینه نمایشگر تاشو اطلاعاتی ندارند، باید بگوییم که هنوز ویژگی خاصی در این زمینه منتشر نشده و مفید یا مضر بودن آن از لحاظ تجربه کاربری تا به این لحظه تأیید یا رد نشده است. همچنین اخبار مربوط به معرفی گوشی با نمایشگر تاشو توسط سامسونگ چندی است که در رسانه ها منتشر می شود.

جالب است بدانید که این غول کره ای قول داده بود که در سال 2017، اسمارت فونی با صفحه نمایش تاشو را معرفی کند که البته نتوانست روی حرف خود بماند! اخیرا مسئولان سامسونگ به این موضوع اشاره کردند که تولید چنین دستگاهی در پروسه طراحی قرار دارد، اما زمانی برای ارائه آن عنوان نشده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا