ارائه نسل جدید قطار سریع السیر در نمایشگاه میلان

بر اساس اعلام رسمی مقامات نمایشگاه بین المللی میلان ، نسل جدید قطارهای سریع السیر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد . بر اساس این گزارش ، این قطار که توسط مهندسان و طراحان چینی ساخته شده است  CRH 380A نام داشته و گامی بزرگ در ساخت و طراحی قطارهای سریع السیر محسوب می شود .

این قطار توسط شرکت  خطوط  راه آهن پر سرعت چین ساخته شده و نام CRH موجود در این مدل نیز اشاره به همین موضوع داشته و مخفف عبارت China Railway High-speed است . این شرکت ، بزرگترین شرکت تولید کننده قطارهای سریع السیر در چین محسوب شده و در سطح بین المللی دارای اعتبار زیادی است .

لازم به توضیح است که در آزمایش های  انجام شده روی این ترن سریع السیر ، این قطار توانست در خط راه آهن ویژه شانگهای پکن ، به سرعت 486 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند . نسل اول این قطار ها در سال 2010 میلادی طراحی شده و این مدل جدید بر پایه تجربه های پیشین به دست آمده از  300 میلیون کیلومتر مسافت طی شده توسط این نسل از قطار ها ، به روز رسانی و طراحی شده اند .

در خاتمه باید عنوان کرد که کشور چین یکی از کشورهای پیشرو در توسعه و ساخت قطار های سریع السیر است و در سال 2014 بیش از 16 هزار کیلومتر خط آهن ویژه قطارهای سریع السیر در این کشور ساخته شده و 10 هزار کیلومتر خط آهن نیز در دست ساخت است .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا