چترهایی که آب و هوا را پیش بینی می کنند

به گزارش سیناپرس به نقل از فردانما،این چتر شمایل عجیبی داشته و از بینی و سبیل نیز برخوردار است و با به زمین زدن انتهای این چتر به زمین به صورت خودکار وضعیت آب و هوا را از طریق بلوتوث دریافت می‌کند و در صورتی که برای بیرون رفتن به چتر نیاز باشد، چراغ ال‌ای‌دی روی کلاه این دسته سیبیلو روشن می شود و صاحب چتر را آگاه می‌کند.

در صورتی که در حال بیرون رفتن از خانه باشید و هوا بارونی باشد، از طریق موبایل شما اطلاع می‌دهد که جونز را فراموش کرده‌اید و جای خود را از طریق نقشه گوگل نمایش می‌دهد.

امکان جالب دیگری که چتر هوشمند جونز،دارد، این است که می‌توانید گوشی موبایل خود را با تکان دادن این چتر هوشمند پیدا کنید. در ضمن در زمانی که با این چتر هوشمند بیرون می‌روید تماس‌های دریافتی شما را با یک ویبره اطلاع می‌دهد.

پوشش خارجی چتر هوشمند جونز از پارچه ضد آب ساخته شده است و به خاطر استفاده از آلومینیوم بسیار سبک در بدنه و دسته وزن آن را احساس نمی‌کنید و مانند یک همراه دوست داشتنی، بدون مزاحمت شما را در روزهای بارانی همراهی می‌کند.

این چتر خوش ساخت از چهار باتری قلمی برای تامین نیروی مورد نیازش تغذیه می‌کند و برای تعویض آنها کافی است کلاه این بامزه سیبیلو را بردارید و چراغ ال‌ای‌دی و باتری‌ها را تعویض کنید.

پیش بینی وضعیت آب و هوا با چتر هوشمند جونز -فردانما-آینده صنعت لوازم خانگی (۸)

شرکت سازنده چتر هوشمند جونز، سعی کرده علاوه بر کارایی‌های بسیار بکار رفته در این چتر، در طراحی ظاهری هم سنگ تمام بگذارد و آن را در ۷ رنگ روانه بازار کرده است تا هر فردی با هر ذوق و سلیقه از رنگ دلخواه خود استفاده کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا