نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند

 نخستین نمایشگاه ایران اسمارت با هدف اعتباربخشی بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانان و شرکت‌های خصوصی، گسترش فرصت‌های کسب‌وکار شرکت‌های داخلی به‌ویژه شرکت‌های صاحب نام و تکنولوژی داخلی، گسترش بازار و بهبود فروش شرکت‌های داخلی، ایجاد بستر گسترش بازار جهت تمام شرکت‌های هوشمندسازی در زمینه‌های انرژی آب، برق، ساختمان، کشاورزی، آبیاری و ایجاد بستری مناسب جهت بلوغ و به عرصه‌گذاردن طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در تعامل با سرمایه‌گذاران ذی‌صلاح جهت به تولید رساندن طرح‌های مذکور و حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با حضور شرکتهای داخلی و چندین شرکت‌ خارجی فعال در حوزه هوشمندسازی از کشورهای کره، آلمان، سوئد، سوئیس، دانمارک، چین، مالزی، آسیای مرکزی و آسیای دور برگزار می‌شود و فرصت خوبی برای انتقال دانش و تبادل اطلاعات در این زمینه خواهد بود. 

شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی در بخش هوشمندسازی و تجمیع آنها در یک شبکه واحد و ایجاد بستر ارتباطی بین این شرکت‌ها از اهداف این نمایشگاه است. در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌ها و هسته‌های فناور و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه شبکه هوشمند انتقال، توزیع، اینترنت اشیا (IOT)، هوشمندسازی ساختمان، حمل‌ونقل و به طور کلی شهر هوشمند فعال هستند، گرد هم آمده و به تبادل دانش و اطلاعات خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، از فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه، برگزاری همایش مدیریتی با عنوان «فروش و مذاکرات هوشمند» در راستای ایجاد بازار و تعامل و هم‌نشینی مدیران داخلی و خارجی و بازرگانان و نمایندگان نهادها و ارگان‌های دولتی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا