برگزاری کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی در تایوان

هتل ماریوت در شهر تایپه، پایتخت کشور تایوان از روز گذشته میزبان بزرگان دنیای هوش مصنوعی است که با هدف شرکت در کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی در این محل حاضر شده اند. این کنفرانس با عنوان رسمی GPU Technology Conference (GTC) در حال برگزاری بوده و قرار است به مدت دو روز ادامه داشته باشد.

یکی از موارد بسیار جالب توجه در این کنفرانس، توسعه استفاده از فناوری GPU یا واحدهای پردازنده گرافیکی است. این فناوری در سال 2007 میلادی برای نخستین بار توسط شرکت NVIDIA معرفی شده و هدف اصلی آن تسریع و افزایش کیفیت و کمیت یادگیری، تجزیه و تحلیل و آنالیز و افزایش توانمندی برنامه های کاربردی مهندسی عنوان شده است.

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه، برگزار کننده و برنامه ریز این کنفرانس، شرکت محاسبات بصری NVIDIA معرفی شده و در این کنفرانس از جدید ترین فناوری ها و ابداعات حوزه هوش مصنوعی رو نمائی می شود. یکی از موارد بسیار جالب توجه در این کنفرانس، توسعه استفاده از فناوری GPU یا واحدهای پردازنده گرافیکی است. این فناوری در سال 2007 میلادی برای نخستین بار توسط شرکت NVIDIA معرفی شده و هدف اصلی آن تسریع و افزایش کیفیت و کمیت یادگیری، تجزیه و تحلیل و آنالیز و افزایش توانمندی برنامه های کاربردی مهندسی عنوان شده است.    

در مراسم افتتاحیه این کنفرانس جین سون هوانگ مدیر ارشد اجرایی شرکت NVIDIA به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: efe

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا