همکاری مخترعان و طراحان جهان در نمایشگاه ونیز

نمایشگاه بین المللی مخترعان با عنوان The International Inventors Exhibition (IIE) به طور همزمان با هفته طراحی در شهر ونیز برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری ایتالیا؛ قرارداد همکاری دو جانبه ای بین برگزار کنندگان دو مراسم به امضا رسیده است که بر اساس آن غرفه ها و بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی مخترعان ، با کمک بهترین طراحان بین المللی ساخته خواهد شد.

در این نمایشگاه قرار است طیف وسیعی از طراحان، شرکت های پژوهشی و علمی، دانشجویان و مخترعان در رشته های مختلف، پروژه های خود را به طور رسمی معرفی کنند.

این برای نخستین بار است که ایده ادغام و همکاری دو نمایشگاه بین المللی مخترعان و طراحان بین المللی که هر دو  به میزبانی شهر ونیز برگزار می شود؛ مطرح شده و در این نمایشگاه قرار است طیف وسیعی از طراحان، شرکت های پژوهشی و علمی، دانشجویان و مخترعان در رشته های مختلف، پروژه های خود را به طور رسمی معرفی کنند. بر اساس توافق های انجام شده، این نمایشگاه قرار است در روز سیزدهم اکتبر سال جاری میلادی برابر با بیست و دوم مهر ماه در محل برگزاری نمایشگاه های پالا در شهر ونیز آغاز به کار کند.

بر اساس اعلام مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه ، کنفرانسی بین المللی با عنوان تکنولوژی های پوشیدنی به طور همزمان با افتتاح نمایشگاه مشترک مخترعان و طراحان جهانی برنامه ریزی شده است که در آن راجع به جدید ترین دستاوردهای فناوری های پوشیدنی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

گفتنی است این نمایشگاه و کنفرانس آن توسط دانشکده کامپیوتر دانشگاه ورونا برگزار خواهد شد.    

منبع: ansa

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا