اپل بر روی تکنولوژی واقعیت افزوده سرمایه‌گذاری کرده است

 این در حالی است که رقبای اپل مثل گوگل، سامسونگ، ال‌جی ومایکروسافت همه سعی کرده‌اند در این مدت سهمی هر چند اندک در هر کدام از این تکنولوژی‌ها داشته باشند.

اما اخیرا مدیر عامل اپل در یک نشست با سرمایه‌گذاران این شرکت عنوان کرده که اپل بر روی تکنولوژی واقعیت افزوده سرمایه‌گذاری کرده و به آن علاقه‌مند است.

تیم کوک این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره بازی پوکمون گو که از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می‌کند و توسط شرکت نیانتیک ساخته شده عنوان کرد. او گفته واقعیت افزوده واقعا پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای دارد. تیم کوک ادعا کرده شرکت اپل سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این تکنولوژی داشته و به این سرمایه‌گذاری‌ها هم ادامه خواهد داد. تیم کوک اشاره کرده اپل در بلند مدت قصد استفاده از این تکنولوژی را دارد و معتقد است استفاده از آن یک فرصت فوق‌العاده تجاری محسوب می‌شود که برای کاربران هم جذابیت‌های فراوانی دارد.

به گزارش مجله دیجی کالا،البته همانطور که حدس می‌زنید تیم کوک اشاره‌ای به جزییات این موضوع نکرده. او نگفته دقیقا چه نوع سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند و این سرمایه‌گذاری دقیقا منجر به ساخت چه محصول یا محصولاتی خواهد شد؟ اما می‌دانیم که اپل واقعا به این تکنولوژی علاقه‌مند شده چون چندی پیش مشخص شد که شرکتی به نام Metaio که در حوزه واقعیت افزوده فعالیت می‌کند را خریده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا