مردم مالزی بیشترین بهره بردار نرم افزارهای اسلامی تلفن همراه دررمضان

براساس تحقیقات انجام شده توسط شرکت 'چیتا گلوبال لب' که مرکز آن در پکن قرار دارد، میزان نفوذ نرم افزارهای تلفن همراه براساس داده های میزان استفاده از این قبیل نرم افزارها در ماه رمضان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
یافته های این مطالعه نشان می دهد که در این دوره یک ماهه ماه مبارک رمضان 9.83 درصد از مردم مالزی از نرم افزارهای اسلامی استفاده کرده اند.
7.24 درصد از مردم اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور اسلامی از نرم افزارهای اسلامی تلفن همراه در این ماه بهره برده اند و در سنگاپور نیز 3.11 درصد از استفاده کنندگان از نرم افزارهای تلفن همراه از این نروم افزارها استفاده کرده اند.
به نوشته روز پنجشنبه 'مالای میل آنلاین'، نتایج این تحقیق همچنین نشان می دهد که 13 نرم افزار از مجموع 30 نرم افزاری که در ماه رمضان امسال در مالزی رشد قابل توجهی داشته اند، نرم افزارهای مرتبط با ماه رمضان بوده اند.
بر اساس آخرین آمار جمعیتی، حدود 61.3 درصد از جعیت 30 میلیونی مالزی را مسلمانان تشکیل می دهد که این رقم در اندونزی با جمعیت حدود 250 میلیون نفری 87.2 درصد است.
به گزارش ایرنا، آخرین آمارهای سال 2015 میلادی نشان می دهد که گوشی تلفن همراه (گوشی های عادی و هوشمند) در صدر بیشترین وسایل الکترونیکی استفاده شده توسط مردم مالزی هستند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا