نگاهی به دستاوردهای فضائی بوئینگ در 40 سال گذشته

نمایشگاهی با موضوع تاریخ اکتشافات فضائی بوئینگ با عنوان تالار نقطه عطف اکتشافات بوئینگ "Boeing Milestones of Flight Hall" در موزه ملی هوا و فضای ایالات متحده آمریکا واقع در شهر واشنگتن برپا شده است.

در این نمایشگاه به تاثیرات مهم شرکت بوئینگ بر پیشرفت اکتشافات فضائی اشاره شده و فناوری های مورد استفاده در ماموریت های مختلف ناسا که توسط بوئینگ طراحی و ساخته شده اند به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه به تاثیرات مهم شرکت بوئینگ بر پیشرفت اکتشافات فضائی اشاره شده و فناوری های مورد استفاده در ماموریت های مختلف ناسا که توسط بوئینگ طراحی و ساخته شده اند به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه از روز گذشته آغاز به کار کرده و تمرکز اصلی آن , معرفی دستاوردهای فضائی شرکت بوئینگ طی چهل سال گذشته است.

شرکت بوئینگ در حال حاضر یک شرکت چند ملیتی محسوب شده و در سال 1916 میلادی تاسیس شد. نام موسس این شرکت ویلیام بوئینگ بود و نخستین دفتر آن در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن ایالات متحده آمریکا آغاز به کار کرد. شرکت بوئینگ در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه صنایع هوا و فضا در سطح جهان محسوب شده و شناخته شده ترین محصولات این شرکت هواپیماهای مسافربری هستند در حالی که بسیاری از محصولات مورد استفاده در ماموریت های فضائی سازمان فضائی ناسا توسط طراحان و مهندسان بوئینگ ساخته می شود.

منبع: xinhua

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا