فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی علوم، محیط زیست و فن آوری

کنفرانس بین المللی علوم ، محیط زیست و فن آوری با عنوان کامل The International Conference On Science, Ecology And Technology (Iconsete’2015 – Vienna) در روزهای بیست و پنجم تا بیست و هشتم آگوست سال 2015 برابر با سوم تا ششم شهوریور ماه سال 1394 به مدت چهار روز در شهر وین اتریش برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

هدف این کنفرانس ارائه نوآوری ها ، اطلاعات جدید و پیشرفت های اساسی در زمینه های علوم ، محیط زیست و فن آوری بوده و این رویداد علمی توسط هشت دانشگاه ، دو سازمان بین المللی و برخی از نهادهای دولتی کشور اتریش حمایت می شود . پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و سایر کارشناسان این حوزه ها می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی علوم، محیط زیست و فن آوری  در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از عناوینی که این کنفرانس بر آن ها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

کشاورزی ( باغبانی، گیاه پزشکی، مهندسی مواد غذایی ، Landscape Agriculture ، اقتصاد کشاورزی ، ماشین آلات و فن آوری های کشاورزی مهندسی ، سازه های کشاورزی آبیاری ، محصولات زراعی ، علوم خاک و تغذیه، علوم دامی ) – معماری – ستاره شناسی – زیست شناسی – بیوتکنولوژی – زیست شیمی – شیمی، مهندسی شیمی – کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر – دندانپزشکی ( علوم بالینی ، علوم پایه ) – زمین شناسی – بوم شناسی – الکترونیک، مهندسی برق و الکترونیک – انرژی – مهندسی ( مهندسی مکانیک ، مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک ، مهندسی عمران ، مهندسی معدن ، متالورژی و مهندسی مواد ) – محیط زیست ، مهندسی محیط زیست – زمین شناسی ، ژئوفیزیک و زمین شناسی مهندسی – علوم بهداشت ( رشد کودک ، تغذیه و رژیم های غذایی ، مامایی ، پرستاری ، مدیریت بهداشت ، خدمات اجتماعی ) – صنعت ، مهندسی صنعتی – فن آوری اطلاعات – ریاضیات – پزشکی – علم هواشناسی – فن آوری نانو – فیزیک – ارقام – تکنولوژی – دامپزشکی ( بهداشت مواد غذایی و صنعت ، علوم بالینی ، علوم پیش بالینی ، علوم پایه ، روش تربیت و رام کردن جانوران و دامداری ) و علوم فضایی .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ سی ام ژوئن سال 2015 برابر با نهم تیر ماه سال 1394 اعلام شده است . علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند تا تاریخ بیستم جولای سال 2015 برابر با بیست و نهم تیر ماه سال 1394 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.iconsete.org/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا