گزارش ویدیویی از احتمال وجود سیاره نهم منظومه شمسی

منظومه شمسی در حال حاضر از نظر دانشمندان دارای تعداد 8 سیاره است ولی دانشمندان به تازگی موفق شده اند تا شواهد جدیدی را به دست بیاورند که نشان دهنده وجود سیاره ای نهم در منظومه شمسی است.

این دو دانشمند که مایک براون و کنستانتین باتیگین نام دارند، با ارائه نظریه خود موفق به جلب توجه بسیاری از دانشمندان علوم نجوم شده اند. نظریه این دو فرد به این ترتیب است که آنها موفق به کشف حرکات مدارگونه ای در حاشیه منظومه شمسی شده اند. این حرکات در راستای جاذبه خورشید انجام می شوند و به همین دلیل نیز  می توان گفت که یک جرم آسمانی بزرگ در منظومه ما وجود دارد که هنوز موفق به کشف آن نشده ایم.

جالب است بدانید که براون یکی از افرادی است که موفق شده بود تا اثبات کند که پلوتو، سیاره محسوب نمی شود و یک سیارک محسوب می شود. در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به توضیحات این دو دانشمند درباره تئوری خود را مشاهده کنید. شایان ذکر است که این دو منجم، یافتن سیاره مورد نظر را به سایر منجمان سپرده اند.