کدام کشورها کالری بیشتری مصرف می‌کنند؟

شاید تصور کنید شهروندان آمریکایی بیشترین میزان کالری را روزانه مصرف می‌کنند، اما در حقیقت این استرالیایی‌ها هستند که با مصرف 3769 کالری در هر روز در بالای این فهرست جهانی جا گرفته‌اند.در بخش‌هایی از آمریکای شمالی و برخی کشورها در اروپا، میزان مصرف کالری بالاتر از حد میانگین است. این کشورها در نقشه ارائه شده توسط موسسه Recovery Brands با رنگ قرمز نمایش داده شده‌اند.

بر اساس این پژوهش، در کشورهایی که مردم بخش کمتری از درآمد خود را صرف هزینه تامین مواد غذایی می‌کنند، میزان کالری دریافتی روزانه بالاتر است و معمولا به 3500 کالری به ازای هر فرد می‌رسد. در آمریکا، 33.3 درصد از مردان و 35.8 درصد از زنان با اضافه وزن مواجه هستند و یکی از هر چهار وعده غذایی مناسب برای مصرف انسان به صورت زباله دور ریخته می‌شود.

شهروندان هندی کمترین کالری را مصرف می‌کنند که به طور میانگین به ازای هر فرد به 2500 کالری در روز می‌رسد. در مناطقی که تامین مواد غذایی بخش بزرگتری از درآمد خانواده را به خود اختصاص می‌دهد، نرخ چاقی و اضافه وزن کمتر است.

به گزارش ایسنا، تحقیقات نشان می‌دهد میانگین کالری دریافتی روزانه به طور کلی در بین سال‌های 1961 تا 2011 روندی رو به افزایش داشته است و مردم در سال 2011 حدودا 500 تا 600 کالری بیشتر دریافت کرده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا