ایجاد شورای عالی فضای مجازی با ابلاغ رهبری فرصت بزرگ تاریخی برای کشور است

مراسم معارفه ابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی امروز سه شنبه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.فیروز آبادی در این مراسم افزود:میزان بهره گیری از این فرصت نشان از توانمندی نخبگان ما است.

وی با اشاره به اینکه این ماموریت باید توسط نخبگان کشور انجام شود، اظهار کرد:اگر می خواهیم از این فرصت بزرگ استفاده بهینه کنیم شرایط و لوازمی می خواهد که یکی از مهم ترین آن همدلی و وفاق است.
وی با اشاره به اینکه ICT می تواند ابزار اساسی برای جهش کشور باشد،گفت:این ماموریت بزرگ در این دوره تاریخی می تواند ما را به یک جهش در حوزه های مختلف برساند.
وی به وظایف ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ارتقاء جمهوری اسلامی ایران به قدرت سایبری، توسعه فناوری و صنایع پیشرفته، تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تدوین نظام های امنیتی و حقوقی ، توسعه محتوی و احراز جایگاه مناسب در اقتصاد دانش بنیان، از جمله وظایف تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب است که با اتحاد، همدلی و همزبانی محقق خواهد شد.
پیش از این محمدحسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی بود که اکنون با آغاز دوره دوم فعالیت شورا، فیروزآبادی به عنوان دبیر جدید به همراه اعضای جدید شورا که به تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین شده اند، عهده دار مسئولیت دبیری این شورا خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا